Nina loves... Wood Peg Dolls

ESP - Conocéis este tipo de muñecos de madera? Son mi última obsesión!!! Este año quiero regalarle una casita de muñecas a Daniela, y aunque en un principio los habitantes serían Peppa Pig y su familia,  (le encanta!) se me ha ocurrido que sería más especial algo como esto. 
Mi idea es crear nuestra propia familia personalizada, y por ello he encargado los muñecos sin pintar. Espero que lleguen a tiempo para Navidad, ya que vienen desde Estados Unidos.
También os hablaré de la casita en breve, tengo unas ideas muy buenas cogidas de unos blogs encantadores!

ENG - Have you heard of Wood Peg Dolls? They are my last obsession! This year I want to give Daniela for Christmas a Doll House. The housemates were going to be Peppa Pig and family (she adores them!) but then I thought something like this would be more interesting.
My idea is to create our own little family, so I bought the unpainted ones. I hope it arrives before Christmas, they're coming all the way from the USA.
I will also be talking about the dollhouse soon, I have some ideas I've seen in some amazing blogs! 

1 comentario:

peripepa dijo...

Haaaalaaa...qué chulos!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...